sigla noua test V1 djc

Evenimentul ”Mausolee pe bicicletă” a obținut o mențiune în cadrul galei Romanian CSR Awards

29571411 267280983812746 5025402522676265214 n

29694379 267280960479415 8316523784889398342 n

Evenimentul ”Mausolee pe bicicleta” a obtinut o mentiune in cadrul galei Romanian CSR Awards care s-a desfasurat miercuri, 28 martie 2018, la Palatul Ghica Tei din Bucuresti. Proiectul a fost inscris in cadrul Romanian CSR Awards de catre compania Pandora, sponsorul principal al ediției a III-a a ”Mausolee pe Bicicleta”. Premiul obtinut in cadrul Romanian CSR Awards este o recunoastere a muncii unei intregi echipe de voluntari dar si a sprijinului acordat de companiile locale și de instituțiile partenere.

Mausolee pe bicicletă este un eveniment care și-a propus să dea un sens nou ideii de mișcare și ideii de promovare a patrimoniului local și am făcut acest lucru prin crearea unui traseu velo care unește cele patru mausolee din Vrancea ridicate în cinstea eroilor din Primul Război Mondial. Toate companiile prezente la gala Romanian CSR Awards își pot regăsi valorile în care cred în cadrul evenimentului ”Mausolee pe bicicletă” și, din această perspectivă, considerăm că numărul celor care vor sprijini, pe viitor, evenimentul va crește.

Premiul obținut la Romanian CSR Awards este cu atât mai important cu cât, la categoria Parteneriat Intersectorial, au mai obtinut premii companii multinationale precum: BancPost (mentiune) , Zitec (mentiune), Unilever (locul III), Antibiotice (locul III), CEZ Romania (locul II), BCR (locul II), Procter&Gamble și PROFI (locul I).

Pe aceasta cale multumim tuturor participantilor de la editiile anterioare si va asteptam sa pedalam eroic pe 15 septembrie 2018, la cea de-a IV-a editie.

Pe aceasta cale multumim tuturor participantilor de la editiile anterioare si va asteptam sa pedalam eroic pe 15 septembrie 2018, la cea de-a IV-a editie.

”Mausolee pe bicicletă” este un proiect velo-turistic care își propune să promoveze în rândul comunității de cilciști din România monumentele ridicate în Vrancea în onoarea soldaților căzuți în Primul Război Mondial, dar și tradițiile locale. Evenimentul este organizat în cadrul ”Zilelor Europene ale Patrimoniului”. An de an, pe lângă misiunea principală, aceea de a promova mausoleele din Vrancea și Drumul de Glorie al Armatei Române în Primul Război Mondial, ”Mausolee pe bicicletă” identifică și promovează o temă, alături de partenerii săi. La cea de-a II-a ediție, tema a fost implicarea participanților în campania ”Brâncuși este al meu” în vederea răscumpărării operei Cumințenia Pământului Pământului” – partener Pandora Prod, în timp ce la ediția din 2017 tema a fost ”Un eveniment 100% prieten cu natura” – Partener Pandora Prod.

În 2017 ”Mausolee pe bicicletă” s-a aflat la cea de-a III-a ediție și a beneficiat de sprijinul logistic al mai multor companii locale. Sponsorul principal a fost Pandora Prod care a oferit participanților 7 echipamente de ciclism personalizate și a oferit o bicicletă cadou celui mai in varsta dintre participantii la ”Mausolee pe bicicletă”. De asemenea compania a asigurat și o parte din asistența tehnică a evenimentului și a avut pe tot traseul evenimentului un număr de trei voluntari. În 2017 evenimentul ”Mausolee pe bicicletă” a mai fost susținut și de către compania Premium Porc Group care a oferit tricouri personalizate participanților la toate edițiile de la ”Mausolee pe bicicletă”, materiale promoționale dar și o parte din asistența tehnică a evenimentului având pe tot traseului un voluntar. De asemenea, compania Altdorf Tehnik a susținut evenimentul, oferind participanților căni personalizate, în timp ce lanțul de magazine Paco și Diacarn au oferit celor 100 de bicicliști alimente și apă pe tot parcursul evenimentului. Compania Maressia a oferit trei tricouri personalizate, drept premii particpanților, iar Resort Laguna a oferit un coffee-break la Vidra, în timpul primei pauze de hidratare. Nu în ultimul rând, compania AutoVip a asigurat transferul cicliștilor de la Mausoleul Eroilor Mărășești la Focșani, în timp ce compania Caspro a susținut cu materiale promoționale evenimentul dar a gestionat și transferul bicicletelor de la Mausoleul Eroilor Mărășești la Focșani. Pe tot parcursul celei de-a III-a ediții a ”Mausolee pe bicicletă” securitatea participanților a fost asigurată de către UMO Serv, iar chestiunile de service a biciciletelor a fost asigurată de ”Magazinul cu biciclete”. Evenimentul a avut ca parteneri media Antena 3, Agerpres, Monitorul de Vrancea, Atlas TV și site-ul specializat FreeRider.ro. Pentru succesul acestui eveniment și-au dat concursul Consiliul Județean Vrancea, IPJ Vrancea, Jandarmeria Vrancea, Primăria Soveja, Primăria Răcoasa, Primăria Mărășești, Muzeul Vrancei și Ansamblul Folcloric ”Țara Vrancei”. Consultantul tehnic al ”Mausolee pe bicicletă” a fost Rafael Grigoriu, căpitanul echipei de șosea VeloPower. De asemenea, Marian Balcu, VeloPower a asigurat și ghidajul echipajului de Poliție Rutieră pe tot parcursul evenimentului. Direcția Județeană pentru Cultură Vrancea a participat la eveniment cu un număr de cinci voluntari. Consiliul Județean Vrancea a participat la eveniment cu doi voluntari pe tot parcursul traseului, Primăria Soveja a participat la eveniment cu doi voluntari la oprirea tehnică de la Mausoleul Eroilor Soveja, Primăria Răcoasa a participat cu doi voluntari la oprirea tehnică de la Mausoleul Eroilor Mărăști, iar Primăria Mărășești a participat cu doi voluntari la oprirea tehnică de la Mausoleul Eroilor Mărășești. De asemenea, la Mausoleul Eroilor Soveja, la Mausoleul Eroilor Mărăști și la Mausoleul Eroilor Mărășești, ghidajul a fost asigurat de custozi, angajați ai Muzeului Vrancei.

Please publish modules in offcanvas position.